Belina Shop

Keraguan Mengenai Anwar Ibrahim

Anwar pernah kata Pakatan Rakyat akan usulkan undi tidak percaya di Parlimen.

Setahu GM Pakatan Sialan Enterprise cuma ada 83 kerusi dan 139 lagi milik Barisan Nasional Berhad. Jadi macam mana Pakatan Sialan Enterprise nak usulkan undi tidak percaya. Daripada ilmu hisab langsung tak lojik, macam kelas mengeja budak tadika syaitan tua nie.

Macam mana 83 nak lawan 139. jadi apa tujuan Anwar Asshole buat macam tu. Tindakan kelakar seram adalah satu usaha Anwar untuk bagi gambaran kepada rakyat bahawa, BN sekarang semakin tenat dan sangat kritikal sehingga memerlukan dia segera jadi PM untuk menyelamatkan keadaan.

Tapi sangat menyedihkan bagi Anwar semua itu langsung tidak berlaku. Yang berlaku adalah Najib juga yang jadi no 1, Anwar tetap no.1 tetapi no.1 dari belakang. Mengapa Anwar tidak buat sekarang sedangkan Anwar dalam keadaan yang sangat selesa kononnya.? Jawapannya mudah, sokongan Anwar semakin hari semakin mengecil. Rakan niaga dalam Pakatan Sialan Enterprise ada yang nak jual saham keluar cuma tak nak ambil masa sekarang. Itu saja. Tak percaya tunggulah…!

Anwar pernah kata pergolakan dalaman UMNO menyebabkan pemimpin mereka tidak mempunyai masa untuk mengatasi masalah rakyat dan pentadbiran negara.

Setahun GM, pergolakan dalaman UMNO nie perkara biasa kerana UMNO parti yang bebas dan terbuka. Kekadang rasa menyampah pun ada pasal UMNO nie. Tapi lagi menyampah dengan PAS. Langsung tak boleh ditegur, perasan diri hebat sangat. Sekurangnya kalu ditegur boleh memperbaiki diri. Dulu tahun 1987 lagi hebat, sampai UMNO diharamkan.

Jadi kalau dibandingkan sekarang dengan yang dulu, maknanya tak hebat sangatlah. Anwar tak perlu sibuk pasal UMNO. Dia tak layak untuk berada dalam UMNO. Syaitan tuh perlu fikirkan PKR. Dia patut renung kembali mengapa pejuang PKN (Parti Keadilan Nasional) bertindak keluar daripada UMNO.?

Tanya Ezam, Lokman, Nalakaruppan, Hamdan dan beberapa lagi nama “founder” PKN kenapa depa semua pakat keluar daripada PKN dan menjauhkan diri daripada dia. Nak kata Anwar simpan ikan busuk nak bikin budu mungkin ada kebenarannya. Yang tinggal cuma anak ikan Anwar si penjaga Bukit Antarabangsa. Itu langsung tak boleh pakai. Satu Malaya dah tahu tahap kedayusannya.

GM tahu Anwar adalah penasihat autokratik. Autokratik nie bukan kereta Wira Aeroback versi Auto atau Kancil 850 EZ. Kira maknanya adalah pemimpin de facto. Dalam dunia nie tak ramai pemimpin gila macam Anwar. Contohnya, Arwah Saddam Hussein, Hitler, Mussolini dan kat Malaysia Anwar adalah contoh.

Semua cakap dia nak kena ikut, kena patuh dan tak boleh persoal. Contohnya, Nik Aziz (Pendita Usang) dan Lim Kit Siang. Karpal Singh, Anwar tak berani sergah sebab pernah kena tarbiah dengannya “Anwar Ibrahim harus bertaubat”. Yang bukan Islam pun dah suruh Anwar bertaubat bagaimana pula dengan Nik Aziz.?

Anwar pernah kata kerajaan rasuah, menyeleweng amalkan kronisme dan sebagainya.

Cerita ini lagi sensasi. Dulu masa syaitan nie jadi TPM bukan ker dalam kerajaan yang bersih? Tak da rasuah, penyelewengan dan zero kronisme.? So, siapa yang mulakan politik wang dalam UMNO.

Kalau tidak takkan Arwah Tun Gaffar boleh terkulai daripada jawatan Timbalan Presiden UMNO kena tikam dari belakang. Ini sikap kebinatangan lagi dasyat sebab dah biasa sedap main belakang, tikam belakang adalah perkara biasa. Perkara ini semua orang dah tahu.

Sejarah politik wang nie semua sedar siapa tok dalangnya akibat tamakkan kuasa dan kekayaan. Hari ini penyembah satanic nie nak berlagak alim dan pejuang rasuah. Sudahlah labu…! Garam Manis

2 comments:

Anonymous said...

biasalah. peliwat katakan. mulut dia pun busuk macam pantat le

Sharps Shooters said...

pliwat pun jilat pantat gak? wakakakakaka!

Post a Comment