Belina Shop

Akibat tersalah undi di PRU12, penduduk semakin tertekan



Letih lihat video ni. Bayangkan bagaimana Anwar boleh pilih Khalid Ibrahim sebagai MB Selangor dan sudah pasti tangkap muat adalah jawapan tepat.

Beliau sudah gagal menjadi MB yang baik dan siapa yang memilihnya adalah orang yang patut bertanggungjawab.. isu di Selangor adalah antara isu isu yang berlaku di bawah pemerintahan Pakatan Rosak seperti isu BABI di Kedah, isu Kg Buah Pala di Pulau Pinang, isu tanah 999 tahun di Perak semada bawah Nizar dan sebagainya...

Itu baru mendapat lima negeri !

Bayangkan apa akan jadi jika satu Malaysia diperintah oleh PR selepas rakyat memberi mandat pada PRU yang lalu ? Tentu huru hara negara kita.

Jika ia berlaku, tentu matlamat negara asing untuk melihat negara kita kacau bilau dan bergaduh antara agama dan bangsa akan tercapai.

Masa itu, kita tidak akan aman lagi. Aktiviti membeli belah hingga larut malam akan ditinggalkan kerana ancaman keganasan. Juga kegemaran minum di kedai mamak hingga larut malam akan terhalang kerana ada ancaman dari mereka yang marahkan umat Islam.

Ia antara contoh. Banyak lagi yang akan berlaku dan anda fikirkanlah...

Lihat video di bawah dan mari kita edarkan agar rakyat sedar bahawa tidak ada pilihan lain selain yang sedang memerintah negara kita sekarang iaitu Barisan Nasional...

Percayalah atau anda sendiri rasailah akibatnya jika salah memilih pada pilihanraya akan datang.

0 comments:

Post a Comment