Belina Shop

Kenapa SPRM xpatahkan saja Kaki beliau? Lagi suka 1Malaysia anti Pakatan tengok!


Hebat! patut disanjung tinggi pelakon dan tali barut komunis ini kerana keberkesanannya berlakon memperbodohkan rakyat dan memperdayakan rakyat dengan berpura-pura mencacatkan kaki beliau yang tidak sedia cacat itu. Jangan risau, tidak lama lagi kaki kamu itu akan dicacatkan dalam kadar yang amat segera seperti kata orang putih. ASAP! Kalau lambat, akan dipercepatkan lagi. Kahkahkahkah!

Ape la sengal dan mangkok hayunnya mamat ni adoyai! Taktik nak minta simpati sampai nak bungkus kaki? Sendiri cari pasal la wei! sape yg soh meronta-ronta tu? Antara 2 je skg ni sama ada kaki dia tu benar-benar injured atau dia sekadar nak berlakon bersandiwara menjadi cacat demi meraih apa? meraih simpati orang ramai justeru mengatakan SPRM ni ganas dan bagainya. Sudahlah DAP! Kerana kau Cina dipersalahkan! BERAMBUS!!

Sampai ke akhirat kami tidak akan mengaku kamu itu saudara sebangsa! Itupun kalau depa2 tu semua percaya adanya akhiratlah. Kahkahkahkahkah! Bangsat Gile!


PAS Membiarkan Saja DAP Hina Islam

Nik Aziz wajar dikenali dengan 'ulama songsang' setelah menggemparkan negara kerana tidak membantah tindakan segelintir pemimpin DAP menghina Islam atas alasan parti itu bukan parti Islam dan kefahaman mereka terhadap Islam mungkin tidak mendalam.

Mungkin Nik Aziz buat kenyataan itu untuk sedapkan hati sekutu politiknya dan mementingkan politik dari mempertahankan agama? Penghinaan terhadap Islam ini telah melangkau batas politik, ini adalah soal agama.
Adakah kita mahu menyokong kenyataan sebuah laman blog yang komen-komennya mencarutkan Islam?. Laman blog itu didakwa ditulis oleh Ketua Pemuda DAP Loke Siew Fook,( beliau nafikan terlibat dalam laman blog itu).

Nik Aziz seolah-olah menyokong apa yang dilakukan DAP dan sengaja mengalih isu kepada musuh politiknya dengan menyatakan orang Islam yang menolak Islam lebih hina.

"DAP kalau hina Islam pasal dia bukan Islam. Yang orang Islam tolak Islam itu lebih menghina Islam," katanya.

Menurut Nik Aziz, PAS sebagai rakan DAP akan memberikan penerangan kepada para pemimpin parti sekutunya itu agar mereka lebih memahami Islam. "Kita mendekati mereka melalui forum, wacana dan perbincangan," katanya.

Tetapi forum apa,wacana apa dan perbincangan apa yang sudah dibuat hingga mereka sudah
‘lembut hati’. Sebenarnya Nik Aziz telah memberi ruang kepada para pemimpin DAP untuk terus mempertikaikan Islam kerana telah diberi lesen ‘tidak faham’ itu.

Apa yang mahu dilakukan oleh PAS untuk menegakkan Islam telah dibuktikan penolakkan nya sekarang. Karpal Singh pernah berkata 'langkah mayatnya dulu jika PAS hendak laksanakan pentabiran Islam', adakah Nik Aziz telah nyanyuk atau terlupa?.
Atas nama politik tiada siapa dikalangan orang PAS mempersoalkan tentang isu Elizabeth Wong bersekedudukan dengan teman lelakinya (PKR) beragama islam yang merakamkan gambar bogel itu?.

Atas nama politik tiada siapa dikalangan orang PAS yang menghalang tunang Teoh mahu mendaftarkan anak luar nikah yang sedang dikandungnya dengan keluarga Teoh. Jika tidak dihalang maka ramailah selepas ini yang mahu mendaftarkan anak luar nikah dengan keluarga teman lelakinya.

Jelas sekali siapa yang menghina Islam sebenarnya. PAS hanya berselindung disebalik nama 'Islam' pada partinya.

Nik Aziz memberi lesen orang lain menghina Islam dan membentuk ahli PAS mempunyai minda mentaliti kelas ketiga yang sukar diubah akibat ketaksuban kepada parti.


Kuasa Politik Melayu Lemah


Kesilapan besar orang melayu/Islam pada PRU12 yang lepas ialah menyokong PAS dan PKR. Kesilapan menyokong PAS dan PKR hampir membawa bencana besar kepada melayu/Islam dan negara Malaysia.

Sebenarnya ramai melayu/Islam tidak sedar bahawa kaum kafir sudah bersatu dalam DAP. Itu sebab hampir semua calun MCA, Gerakan dan MIC kalah teruk. Kaum kafir telah meninggalkan MCA, Gerakan dan MIC.

Kemenangan besar kaum kafir ini juga disebabkan dengan bantuan PAS dan PKR. Dan sebalik nya PAS dan PKR juga mendapat kemenangan besar dengan bantuan DAP. Hasilnya, kuasa politik melayu/Islam berpecah 3 dan menjadi lemah.

Kelemahan kuasa politik melayu/Islam ini telah menyebabkan kaum kafir ini jadi besar kepala. Mereka sekarang sudah menguasai ekonomi negara, kini mereka berusaha pula untuk menguasai politik pula.

Jika mereka berjaya menguasai kedua2 nya - ekonomi dan politik, maka kaum melayu/Islam dengan sendirinya sudah terjajah dan menjadi sama seperti melayu/Islam di Singapura.


ISA: 95% Melayu


95% peserta demonstrasi adalah bangsa Melayu. Melayu dijadikan alat untuk menghancurkan Melayu sendiri. Melayu itu semuanya bodoh-bodoh belaka. Ingat pelajar Universiti tu cerdik? Mereka ini bodoh tahap lembu korban. Mereka yang membiarkan diri diperalatkan adalah kebodohan bangsa yang tidak boleh dimaafkan. Kadang-kadang kita merasa kecewa kerana adanya Melayu yang sanggup menjadi lembu sebegini. Kenapa tidak ramai bangsa cina dan india dalam demonstrasi ini? Fikirkanlah sendiri.